WRTS.nl is vernieuwd!

Al 15 jaar gebruiken docenten en leerlingen WRTS in en buiten de klas om woordjes en begrippen te leren. Inmiddels hebben meer dan 5 miljoen docenten en leerlingen het platform in die periode gebruikt. En met succes; met WRTS.nl leren zij efficiënter en halen ze hogere cijfers.

Gratis platform met correcte woordenlijsten
Op basis van door WRTS gedaan onderzoek (SODA, 2019) en feedback van docenten en leerlingen hebben we ons platform een complete metamorfose gegeven. Functioneel, visueel en prijstechnisch. Het belangrijkste voor leerlingen is dat ze zeker weten dat de woordenlijsten die ze gebruiken voor hun overhoringen goed en volledig zijn. Dit doen we door samen te werken met bekende uitgevers. Op deze manier leren leerlingen de correcte woordenlijsten die in lijn zijn met de op school gebruikte methodes.

Daarnaast hebben we de gratis versie flink uitgebreid en niet onbelangrijk; leerlingen kunnen oefenen met minimale afleiding doordat het gehele platform nu advertentievrij is!

Docenten kunnen groepen aanmaken
Voor docenten is efficiëntie en effectiviteit minstens zo belangrijk. De veelgevraagde functionaliteiten als huiswerk klaarzetten en voortgang van leerlingen inzien, zijn ook aan het nieuwe WRTS toegevoegd.

Doorontwikkeling van platform
Deze vernieuwde versie van het platform is pas het begin. Hiermee is een nieuwe basis gelegd om verder op door te bouwen. Uit eerder gepubliceerd onderzoek van het OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development) blijkt dat Nederlandse leerlingen over het algemeen met plezier naar school gaan, maar dat de motivatie om te leren in Nederland lager is dan in veel andere landen. Serge Bueters (CEO WRTS): “Het is daarom belangrijk om het leren zo efficiënt, effectief en motiverend mogelijk te maken. Met het vernieuwde platform spelen we hier verder op in, en de komende tijd zullen we hier op doorontwikkelen met ons platform.”

Benieuwd? Kijk op wrts.nl/docenten

VorigeActiviteiten voor de basisschool
VolgendeMeerjarig onderzoek naar de kracht van Learning Communities
Reacties (0)

Er zijn bij dit artikel nog geen reacties geplaatst

Laat een reactie achter