Hoe breng je de bus op een aansprekende manier onder de aandacht van leerlingen? Een viertal studenten van de mbo-opleiding Marketing van De Rooi Pannen uit Tilburg heeft zich met deze vraag beziggehouden. Het resultaat van hun gedachtespinsels is de campagne 'Bus Band Battle'. Dat meldt het Brabant Dagblad.
Met 'Bus Band Battle' roepen de derdejaarsstudenten muzikale jongeren in de leeftijd van 12 tot 18 jaar op zich met een demo of video aan te melden op een Facebookpagina. Bands die de meeste stemmen krijgen, mogen een professionele videoclip opnemen. Daarna volgt via Facebook opnieuw een stemronde.

De band die de battle uiteindelijk wint, verdient een optreden tijdens de Open BUSdag op 27 oktober 2012.

Nationale Onderwijsgids

VorigeModel Europees Parlement in 2013 in Breda
VolgendeNieuwe cijfers gemeentefonds naar de kamer gestuurd
Reacties (0)

Er zijn bij dit artikel nog geen reacties geplaatst

Laat een reactie achter